sâmbătă, 7 noiembrie 2009

I'm a Bitch, Love me or hate me!


Fiecare avem o educatie, sau nu, convingeri, pareri preconcepute, sau nu, opinii, demnitate, sau nu ... and sow on.

Sunt genul de persoana care tine cu dintii de unele convingeri, de bunul simt care e pe cale de disparitie, de dreptul la replica, de corectitudine, poate lucruri bizare pentru multi si tocmai acesta cred ca e motivul pentru care devin de nenumarate ori a bitch.Nu cred ca sunt singurul om care pateste asta.

E simplu, ma apar si devin a bitch, ii apar pe cei care ii iubesc si again a bitch, spun lucrurilor pe nume sau vorbesc preferand sa nu tac … surprize devin a bitch, prefer sa gandesc ce vreau nu ce imi impun altii, clar a bitch si binenteles fac lucrurile in stilul meu deci call me a bitch.

News flash: suntem oameni nu roboti, trebuie sa fim tari, pregatiti pentru lumea in care traim, avem o responsabilitate sociala si personala.Nu trebuie sa ne fie frica sa ne zbatem sau sa vorbim despre drepturile noastre, sa ne respectam si sa ne iubim pe noi in primul rand pentru ceea ce suntem.DA!Fac lucrurile astea, si totusi ceea ce mie mi se pare absolut normal pentru robotii din jurul meu nu e.Deci chiar insist call me a bitch.

Sunt libera sa fiu ce vreau, sa fac ce vreau fara sa influentez sau sa ranesc pe cei din jurul meu si daca asta in seamna sa fii a bitch sunt mandra de mine.

Ce e in inima voastra?A mai ramas ceva?Nu vreau si refuz sa compromit ce e in inima mea, imi traiesc viata in propriul meu stil, dupa propriile reguli, nu permit nimanui sa “ma calce in picioare”, nu tolerez nedreptatea, vorbesc cand ma simt neindreptatita.Am si avem dreptul sa ne rezervam timp pentru noi, refuz sa traiesc pentru altii si imi permit sa fiu egoista cand e vorba de mine.Daca nu eu atunci cine?Da!Trebuie sa fiu a bitch.

Sunt mandra de ceea ce sunt, de ce am devenit pentru ca am curajul necesar sa ma imbarbatez singura, curajul si puterea de a fi intradevar EU nepermitand nimanui sa imi spuna cum ar trebui sa fiu.Sunt deschisa provocarilor, plina de idei, hotarata pe drumul care il aleg, stiu ce vreau si merg spre acel lucru si nu e nimic rau in asta!

Nu inteleg cum altii se lasa subminati, manipulati, fara vlaga si caracter, fara pic de frumusete interioara.Pentru Dumnezeu oameni buni invatati sa va apreciati!!!!!!

Am gasit undeva intelesul cuvantului Bitch:

B-Babe
I-In
T-Total
C-Control of
H-Herself

Sunt ceea ce sunt, nu vreau sa fiu altceva, incerc sa raman om printre roboti, sa fiu EU.

Love me…or hate me!!!!I know I do.:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu rade de prostia din jurul tau, ia atitudine!

Nu rade de prostia din jurul tau, ia atitudine!

Fara Perdea spunem lucrurilor pe nume

Si tot despre mine...

My Birthflower POINSETTIA

"Also known as the Christmas flower, legend has it that poinsettias began as a humble weed. When a little girl – with no means for a grander gift – placed weeds on a church alter, they turned into brilliant red blooms. Symbolizing good cheer and merriment, this December birth flower is a fitting tribute to December`s joyful celebrations."

joy to the world :))